czwartek, 15 grudnia 2016

Mikołaju, Mikołaju...

... co Ty robisz w naszym kraju?
Zbieram kwiatki dla Agatki,
bo Agatka bardzo lubi kwiatki :)

Taki sobie wierszyk przypomniałam z czasów bodajże przedszkola  :) Twórczy, nie?

W weekend mam plan poodwiedzać Wasze blogi - przepraszam bardzo, że ustałam w odwiedzinach, to nie z braku chęci, a czasu :( Nadrobię, naprawdę nadrobię. 

Tymczasem u mnie Mikołajowo :) I... niebiesko ;) Kolor poza bielą, który zdominował moje święta w tym roku :) Jak był Mikołaj to i były prezenty, nawet takie schowane w niewielkich pudełeczkach :)





Pudełko posyłam na wyzwania:
 - Artimeno 17.12



- I like challenges 3.01

22 komentarze:

  1. Uwielbiam Kolor niebieski Kochana, jak najbardziej mi się podoba :) Ślicznie :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne pudełeczko na prezenty od Mikołaja :) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne to śnieżne niebo w tle :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę czerwonego też się znalazło :P Śliczne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczko :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak Agatka bardzo lubi kwiatki!!! A kartka przecudna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja znam taką wersję " ...co Ty robisz w naszym kraju? Robię piłki i korale a dla Ciebie wielką lalę" :) Słodkie opakowanko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie w tej niebieskości 😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Wreszcie trochę kolorów :) Super pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale urocze są te pudełeczka, śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam drobiazgi spakowane w takie pudełeczka- Twoje jest śliczne!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pudełeczko. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycające :-) Pozdrawiam. Kasia / DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pudełeczko! Dziękuję za zgłoszenie w imieniu DT I like challenges i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne!Dziękuję za udział w wyzwani Magicznej Kartki!Pozdrawiam-Gosia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że w środku jest równie ładne cacko! :-)

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu
    DT "I like challenges"

    OdpowiedzUsuń