piątek, 23 grudnia 2016

Słodziak świateczny

Witajcie w wigilię Wigilii :))

Wszystko zrobione? Gotowe? Dopięte na ostatni guzik?? U mnie prawie już :) Długa walka w kuchni, jeszcze dłuższa ze sprzątaniem, ale już, w końcu można usiąść i... napisać post :)

Zgodnie z zapowiedzią absolutnie nie zdążyłam by pokazać wszystkie prace świąteczne jeszcze przed :( Tak więc możecie się przygotować, że po świętach też będzie świątecznie :) ale w sumie, może dobrze - wszak to taki piękny czas...

Niestety jak wiadać za oknem pomimo usilnych starań nie udało mi się nijak zaczarować zimy :( raczej plucha, ciapa i błoto :( Próbowałam do ostatniej chwili - jeszcze wczoraj tworzyłam - także w klimacie zimowym, zresztą zobaczcie sami :)



Śnieg można przesypywać ;) czyli shaker card :)






Kartkę posyłam na wyzwania:

- Eko-Deco 24.12
 

- Marianne Design 10.01 ( I used LR0112; CR1225; CR1226)

- Card Mania 28.12





11 komentarzy:

  1. Piękna kartka :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycająca praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  3. wow...pomysłowa i faktycznie-słodka;-) jutro popróbuję zrobić podobną-dziękuję za inspirację i udział w wyzwaniu eco-deko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt 😀🌲
    Piękna karteczka, u mnie tez po świętach bedzie świątecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wykorzystałaś każdą chwilę. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeee, ale słodka :) Dziękuję za wspólną zabawę z Eko-Deco. Dido / DT Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful card. Thank you for joining us at Card Mania Challenge. Good luck!

    DT Evie

    OdpowiedzUsuń
  9. Simply stunning!
    Thank you for sharing with us here at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    OdpowiedzUsuń